Lækker drengebaby… Den økonomiske løsning.

  

Dansk: Jeg kan lige så godt indrømme det, jeg suger instagramposts og babytøjs reklamer til mig. Men min pengepung kan umuligt hamle op med det som det koster at være 100% instagram-fashion-baby-mærketøjs-hype-lækker. Jeg er glad på deres vejne for dem som kan!

Så det er godt der findes rigtig mange gode økonomiske alternativer, som stadig er smukke og i god kvalitet. Man skal bare have øjnene åbne.

I dag var jeg et smut forbi den lokale mødrehjælpen butik og Kvickly. Og se her hvad jeg kom hjem med til lillebror.

Jellycat kaninen er som ny, og kostede mig sølle 15 kr hos mødrehjælpen. Og resten fandt jeg i Kvickly, til meget rimelige penge.

English: i have admit it. I’m a sucker for instagramposts and babyclothes commercials. But my wallet could never live up to what it costs to be 100% instagram-fashion-baby-brandclothes-hype-gorgeous. I’m glad for those who can!

I’m so glad there are cute economic alternatives. Just need to keep your eyes open. This clothes and spit rags I got at a local supermarket today. And the jellycat bunny I got at a local 2nd hand shop. All for very reasonable prices.

Leave a Reply

