New kitchen – Nyt køkken

2015/04/img_9658.jpg
Dansk: Denne påske, blev Fraya og jeg smidt ud hjemmefra, så min mand kunne arbejde på at komme nogen skridt videre i vores køkken.
Jeg håber at vi inden sommer bliver færdige med køkkenet. Og jeg glæder mig sådan til at kunne vise jer flere billeder af det her på bloggen.
Indtil nu må i nøjes med et lille forsigtigt billede med kig til kogeområdet.
Jeg er så glad for min nye bordplade, og jeg er specielt glad for beklædningen på væggen bag komfuret. Jeg har set perlestaf i mange indretningsmagasiner, og synes at det er så yndigt og hyggeligt!
Mit håb og mål er at kunne få meget opbevaring, og at hver ting har sin bestemte plads, så jeg kan holde bordpladerne nogenlunde fri for rod. Og så vil jeg også have plads i køkkenet til opbevaring af Frayas male-, tegne-, og modellervoksgrej da det er i køkkenet vi laver de ting.

English: This Easter Fraya and I was kindly asked to not be home. My husband wanted to work on our kitchen. It’s a project that has taken us quite some time, but finally I feel like it’s coming together.
I’m hoping we will be done this summer. And I’m looking forward to show you more pictures on the blog. For now you have to make do with one careful picture from the cooking area.
I’m so happy about the new countertop, and I’m especially excited about the beadboard behind the stove. I’ve seen beadboards many times in interior magazines and I’ve always thought they look so lovely and perfect for the country style home.
I’m really hoping to be orderly enough and have storage enough for everything in this kitchen, both for food and kitchen stuff, and also for Frayas playdoh, paint and crayons, since it’s in the kitchen that we do all our creative projects.

One thought on “New kitchen – Nyt køkken

  1. Hvor ser det bare fint ud. Det kan jeg godt forstå du glæder dig til er helt færdigt :0)
    Her har tegnesager mv også en fast plads i køkkendet, til stor glæde for især datteren..

Leave a Reply

