Første indkøb til sønnike. Skønt tøj fra Wheat

2015/03/img_9313.jpg

Dansk: Jeg blev fristet over evne for nyligt 😜… WHEAT solgte ud af deres SS15 kollektionsprøver i såkaldte “mystery bundles” og jeg måtte altså bare prøve at købe en til vores lille dreng som er på vej.
Jeg er SÅ glad for min investering, for jeg fik virkelig meget lækkert tøj for pengene.
Jeg er helt vild med de farver WHEAT bruger. De minder mig om uendelige skandinaviske sommerdage, at dase ved stranden, gyldne høst-klare marker og vanille-is.
Jeg glæder mig til lillebror kan passe tøjet!

English: i just couldnt help myself. WHEAT was selling their sample clothes from the SS15 collectionen in so called “mystery bundles” and I tried buying one for our little boy that we have on the way.
And I’m SO happy with my investment. Lots of nice quality clothes for little money.
I really love the colours that WHEAT uses. They remind me of never ending Scandinavian summer-days, beach time, golden fields ready for harvest, and vanilla ice-cream.
I’m looking forward to little brother can fit the clothes!

2015/03/img_9315.jpg

2015/03/img_9317.jpg

2015/03/img_9314.jpg

2015/03/img_9319.jpg

2015/03/img_9318.jpg

2 thoughts on “Første indkøb til sønnike. Skønt tøj fra Wheat

  1. Jeg har en del Wheat tøj fra Teo du godt må få. Jeg tænkte nok det var din stil 🙂 du må endelig sige til hvis du vil have det 🙂

Leave a Reply

