2 års fødselsdagsfest… En klovn skal der til!

2015/01/img_8176.jpg
Jeg går og forbereder min datters 2 års fødselsdag som er lige rundt om hjørnet. Jeg må indrømme at både min mand og min datters fødselsdag kommer lidt bag på mig. Tænk at det allerede er nu. Det kommer nok bag på mig fordi de begge ligger i starten af januar, og mit hovede indtil nu mest har været optaget af jul og nytår.

Men lidt forberedt er man vel alligevel altid. Jeg har købt en fødselsdags klovn fra Maileg, som har ligger gemt i mit skab i et stykke tid nu. Jeg synes at fødselsdagsklovnene er så søde, og jeg glæder mig til at binde gaver og balloner fast til hans hænder.

Jeg synes Mailegs eget billede af børnefødselsdagen med klovnen og balloner er så festligt og inspirerende.
Og efter fødselsdagen havde jeg tænkt mig at klovnen skal hænge og pynte på F’s værelse lige som på dette billede jeg fandt på Pinterest. 🙂
Jeg glæder mig til at vise jer billeder af det.

2015/01/img_8177-0.png

Leave a Reply

