Besøg hos Rosen-Lund – gårdbutik med nordisk landstil

Mit hjem er indrettet i nordisk landstil, Jeg elsker stilen og den passer godt til mit romantiske klunser og loppeentutiast hjerte. Jeg har flere gange lavet oplæg med de Wallstickers jeg har i mit hjem, og mange af dem kommer fra netbutikken Rosen-lund.
Og endelig denne weekend havde jeg, i forbindelse med et visit hos en veninde i Nordjylland, chancen for at se Rosen-Lunds fysiske gårdbutik. Jeg elskede det. Jeg blev virkelig fyldt på med inspiration inde i butikken, hver kvadratmeter (og der var mange), og hvert hjørne var smukt indrettet og pyntet. Jeg er sikker på at jeg havde juleknas i øjnene.
Jeg købte blandt andet en lille bøtte kalkmaling som jeg skal bruge til at male nogen af Frayas dukkemøbler. Jeg har store planer om et dukkehus til Frayas små Maileg kaniner. Jeg viser jer billeder af dukkemøblerne senere når de er klar.
Her følger lidt billeder fra besøget i Rosen-Lund.

IMG_7453.JPG

IMG_7452.JPG

IMG_7451.JPG

IMG_7450.JPG

Leave a Reply

