Vinterstøvler til små fødder i hus

Jeg er så glad for de støvler jeg har købt til F til den kommende vinter. Nu kan kulden bare komme an!

IMG_6959.JPG

For mig er det vigtigste i mit valg af støvler til vinter at jeg kan stole på at de er komfortable, holder sig varme og tørre, samt selvfølgelig at de er lækre at se på.

Støvle #1 er en sort skindstøvle fra Rap. Støvlen har dejligt varmt uldfoer samt RAP-Tex membran, der gør den vandtæt. Gummisålen går lidt op over snuden, og det kan jeg godt lide for så holder støvlen sig pæn i rigtig lang tid. En super praktisk støvle, som Frayas fødder nok kommer til at bo i over vinteren.
Rap støvlen købte jeg i slutningen af sidste vinter på udsalg. Det var lidt af et sats størrelsesmæssigt, men det ser ud til at hun kommer til at kunne passe dem 🙂

Støvle #2 er en Lækker vinterstøvle i sølvfarvet læder fra Angulus. Den har tex-membran, varmt uldfoer og rågummisål. Jeg synes den er så utrolig smuk, jeg kan virkelig ikke stå for sølvsko!
Denne har jeg købt brugt. Angulusstøvlen var næsten ubrugt, så den har nok kun været brugt til pænt brug, og det kommer den nok også til at blive herhjemme.

Støvle # 3 er fra Trigger by Bundgaard. En rigtig fin tin-farvet termostøvle. Den kan vaskes i vaskemaskinen ved 40 grader er helt vandtæt og kan bruges helt ned til minus 40 grader! Jeg tvivler på at det er de temperaturer vi går i møde denne vinter, men det er rart at vide at de små fødder forbliver tørre og varme.
Disse fandt jeg på nettet uden for vintersæsonen, til halv pris.

Jeg synes at indkøb af sko til lillepigen kan være seriøst udmattende for pengepungen. Og tanken om at hun måske vokser fra dem midt i sæsonen er hårrejsende.
Men mine bedste sparetips er at købe uden for sæsonen, hvis man kan forudsige størrelsen, eller at købe secondhand.
Sko må selvfølgelig ikke være for brugte når man køber secondhand, men nogle gange kan man på fx Reshopper, Trendsales eller DBA finde helt nye sko, fordi de er blevet købt på udsalg i håb om at bruge skoene næste sæson, men er blevet fejlbedømt i størrelsen.

Leave a Reply

