In love with Mailegs rabbits

IMG_6900.JPG

IMG_6898.JPG

IMG_6899.JPG

 

English: I’m so in love with the rabbits from Maileg. If I could I’d fill up F’s room with them.
I think they are so incredibly cute and beautiful and perfect for adding the last touch to a romantic kids room.
F’s room still isn’t done… So I guess you could say that I’ve added the last touches first

Dansk: Jeg er så forelsket i kaninerne fra Maileg. Hvis jeg havde muligheden for det, ville jeg fylde F’s værelse med dem.
Jeg synes de er så utrolig nuttede og smukke, og så er de den perfekte sidste detalje på et romantisk børneværelset.
F’s værelse er stadig ikke færdigt… Så på en måde kan man sige at jeg har tilføjet de sidste detaljer først

 

Leave a Reply

