Skøn natlampe til børneværelset.

Jeg forelskede mig for nyligt i en natlampe til F’s værelse. Og da jeg for nylig vandt et gavekort til legetøjsbutikken Secondhand Legetøj, måtte det bruges på den lampe.
Det ligner en af de traditionelle snekugler de fleste af os kender. Men ulig andre af slagsen har denne snekugle fra Little Big Room by Djeco lys der skifter farve og glimmeret inden i bliver automatisk hvirvlet rundt. Når det er mørkt giver lyset der reflekteres i glimmeret et fantastisk spild på værelsets vægge.
Snekuglen har en timer, så man kan tænde for den og gå fra den og være tryg ved at den kun lyser i to timer. Da den er batteri drevet er det også en måde at forlænge batteriers levetid på. Jeg synes først at det var en ulempe at den var batteridreven, men batterierne holder i virkelig lang tid. Og det er dejligt at den ikke har en ledning, så jeg kan stille den præcis hvor jeg vil have den.

Fraya har modellen der hedder Fawn. Men den findes også med en Fisk eller med en Ballerina.

IMG_6757.JPG

Leave a Reply

