Sogni d’oro principessa – Frayas wallsticker.

Frayas værelse er endelig ved at tage form, langsomt er det ved at gå fra kontor til babyværelse.

En ting jeg er rigtig glad for på Frayas værelse er hendes wallsticker fra NiceWall. Den er custommade, dvs jeg har selv valgt hvordan den skulle se ud og hvad der skulle stå. Det har været en rigtig hyggelig process og jeg synes at jeg fik super god service fra NiceWall og at der blev lyttet til min ideer.

På væggen over Frayas seng står der Sogni d’oro principessa, det er italiensk og betyder “gyldne drømme prinsesse”… lidt som vi ville sige “drøm sødt” herhjemme i Danmark.
Jeg er glad for at kunne have noget på Frayas værelse som er unikt og som minder om at hun er halv italiener, når nu den danske indflydelse ellers er så stor.

20130815-173606.jpg

Denne blogpost er sponsoreret

Leave a Reply

