Baby pletter

Nu er jeg kommet til den del af mit liv hvor pletfjerning kommer til at fylde en del. Allerede de gule pletter som kommer på Frayas tøj når bleen ikke har kunne holde på sit indhold har til tider været udfordrende. Og nu begynder vi med skemaden… Så nu læser jeg på lektien og forbereder mig.

Vidste du at sol-lys virker vidunderligt mod de gule pletter som babys afføring laver? Efter vask lægger jeg bare bodyen eller det plettede tøj til tørre i vindueskarmen eller ude i græsset, og vips så er det væk.

Vanish skulle virke mod alt så det må jeg selvfølgelig også prøve mig frem med.

Og så har jeg her fundet en liste med sådan ca. alle slags pletter i verden og hvad man skal gøre for at få dem væk

20130715-105501.jpg

20130715-110038.jpg

Leave a Reply

