Wallsticker giveaway

NiceWall.dk har været så venlige at udlove et gavekort, på 300 kr til deres internet butik, her på bloggen.

Jeg elsker de wallstickers jeg har herhjemme.
For nylig viste jeg jer billeder fra de wallstickers som jeg har på badeværelserne, jeg er vildt glad for dem, samt det der hænger over vores seng i soveværelse som siger: “Always kiss me goodnight”.

NiceWall.dk er et nyopstartet wallsticker firma med stort fokus på god service og hurtig betjening. De har rigtig mange fine wallstickers til alle rum i hjemmet, og udvider stadig deres sortiment. Hvis man går med en drøm om et bestemt ordsprog el. lignende som man gerne vil have op på sin væg, laver de også wallstickers på bestilling. Det vil jeg helt sikkert selv benytte mig af!

For at deltage i konkurrencen skal du lægge en kommentar her på bloggen om hvilken wallsticker du ville bruge dit gavekort på. Du kan se NiceWalls hjemmeside her

Konkurrencen løber frem til d. 9. Juli. 2013 hvor vinderen bliver tilfældigt udtrukket.

20130611-171837.jpg

20130611-171845.jpg

7 thoughts on “Wallsticker giveaway

  1. Jeg tror jeg skulle vælje de grøne tog, eller feer til børneværelset:)
    Så sødt det er.
    Nu vil jeg virkelig vinde det her!!!! Krydser fingerne til mig selv nu. Det må man godt, ikke? ❤

  2. Uh det er svært at vælge én blandt alle de fine wallstickers. Ville nok vælge “at rejse er at leve” eller “livet er en gåde”. Hey, jeg vælger da bare begge og smider lidt ekstra oveni selv, hvis jeg vinder 🙂

  3. Det er jo ikke nemt! 🙂 Jeg elsker wallstickers. Jeg tror jeg ville vælge “kys mig altid godnat” og “hjem kære hjem”.

  4. Jeg ville vælge aben, flodhesten og elefantmoderen med sin unge 🙂 Men de er alle søde. Nem måde at pynte værelset.

Leave a Reply

