Kage til navngivningsfesten

20130429-232752.jpg

Til Frayas navngivningsfest lavede jeg selv kagerne. Jeg bagte mere end 60 minicupcakes og en kæmpestor lagkage.

Jeg blandede hindbær i dejen til Minicupcakesne. Og da de var bagt og kølet af, pyntede jeg dem med lyslilla frosting, hvide krymmel sommerfugle fra miss etoile og kageglimmer.

Lagkagebundene bagte jeg selv med min moster Lis’ hemmelige opskrift
Og fyldet bestod af 1 liter let pisket flødeskum iblandet en pose knuste makroner og to poser blendede frosne jordbær smagt til med lidt sukker og vanille, samt skiver af friske jordbær. Den var virkelig god (hvis man selv må sige det?)…
Lagkagen var pyntet med flødeskum, jordbær, sukkersølvkugler, mintblade og chokolade skrift.

Både cupcakes og lagkage kan sagtens laves dagen før de skal bruges.

20130429-232709.jpg

20130429-232726.jpg

20130429-232740.jpg

Leave a Reply

