Cupcakes

Jeg mangler endnu at kunne kende forskel på Cupcakes og muffins. Jeg har fået det forklaret et par gange, men jeg kan alligevel aldrig huske det. Hvad jeg dog kan huske er, at jeg elsker at bage muffins, og at de spreder lykke hos stort set alle.
Billederne her er af muffins fra min fødselsdag i april.
Opskriften på min frosting:
300 g flormelis
50 g smør
125 g flødeost/friskost
Pisk først smør og flormelis sammen og tilsæt derefter flødeosten. Pisk i ca. 5 minutter til frostingen er luftig og let.
3 thoughts on “Cupcakes

  1. Pingback: Kage til navngivningsfesten | Casa Voltolina

Leave a Reply

